Pracownia Dżomakeup.pl

Regulamin sklepu

1. Postanowienia Ogólne

1.1. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego Dżomakeup dostępnego pod adresem www.dzomakeup.pl, który oferuje szkolenia online z zakresu
makijażu profesjonalnego oraz elektroniczne książki typu eBook.
1.2. Sklep jest prowadzony przez Dżo Makeup Room Joanna Domian, z siedzibą w Olsztynie, NIP 7422236154, REGON 383742302.
1.3. Klientem sklepu może być każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych.
1.4. Korzystanie ze sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

2. Oferta sklepu

2.1. Sklep oferuje:
a) Szkolenia online z zakresu makijażu profesjonalnego.
b) Elektroniczne książki (eBooki) dotyczące makijażu i pielęgnacji. 2.2. Opisy produktów, w tym cena, są podane na stronach produktów i są wiążące w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

3. Rejestracja i Konto Użytkownika

3.1. Aby dokonać zakupu w sklepie, Klient musi dokonać rejestracji konta użytkownika, podając prawidłowe dane osobowe, w tym adres e-mail.
3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych podczas rejestracji. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy wynikające z podania nieprawidłowych danych.
3.3. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz usunięcia.

4. Wymagania Techniczne

4.1. Aby korzystać z zakupionych materiałów (szkoleń online oraz eBooków), Klient musi dysponować odpowiednim sprzętem audiowizualnym.
4.2. Wymagany sprzęt obejmuje komputer, tablet lub smartfon z dostępem do internetu oraz możliwością odtwarzania materiałów wideo i czytania plików PDF lub innych formatów eBooków.
4.3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne wynikające z braku odpowiedniego sprzętu lub oprogramowania po stronie Klienta.

5. Zasady Zakupu

5.1. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
5.2. Zakup szkoleń online oraz eBooków odbywa się poprzez dodanie produktu do koszyka, wypełnienie formularza zamówienia i dokonanie płatności.
5.3. Klient otrzymuje dostęp do zakupionego materiału (szkolenia lub eBooka) natychmiast po zaksięgowaniu płatności.

6. Płatności

6.1. Płatności w sklepie można dokonywać za pomocą [serwisu przelewy24 np. karty kredytowej, przelewu bankowego, systemu].
6.2. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

7. Odstąpienie od Umowy

7.1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem pkt. 7.2.
7.2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku, gdy: a) Klient wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (np. dostęp do materiałów szkoleniowych został udostępniony). b) Produktem jest treść cyfrowa (eBook), która została dostarczona Klientowi za jego wyraźną zgodą.

8. Ochrona Danych Osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych jest Dżo Makeup Room Joanna Domian, z siedzibą w Olsztynie.
8.2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą Klienta, w celach marketingowych.
8.3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także do żądania zaprzestania ich przetwarzania.
8.4. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

9. Reklamacje

9.1. W przypadku wadliwego działania zakupionego produktu, Klient ma prawo złożyć reklamację.
9.2. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres e-mail: studio@dzomakeup.pl i zawierać opis problemu oraz dane kontaktowe.
9.3. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia.

10. Wymagania dotyczące Oprogramowania i Przeglądarek

10.1. Klient jest odpowiedzialny za zapewnienie, że jego urządzenie ma zainstalowane odpowiednie oprogramowanie i przeglądarkę internetową umożliwiającą prawidłowe korzystanie z usług oferowanych przez sklep. 12.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne wynikające z używania przestarzałego oprogramowania, nie aktualnych przeglądarek internetowych, czy też ustawień bezpieczeństwa blokujących dostęp do treści.

11. Prawa Autorskie i Licencje

11.1. Wszystkie materiały oferowane w sklepie, w tym szkolenia online i eBooki, są chronione prawem autorskim.
11.2. Zakupienie materiału nie przenosi na Klienta praw autorskich ani majątkowych. Klient nabywa wyłącznie prawo do osobistego korzystania z zakupionych materiałów.
11.3. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, udostępniania osobom trzecim, publikowania lub w jakikolwiek sposób wykorzystywania zakupionych materiałów bez
wyraźnej zgody sklepu.

12. Ograniczenie Odpowiedzialności

12.1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego korzystania z zakupionych materiałów lub ich wykorzystania w sposób niezgodny z
przeznaczeniem.
12.2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niemożności korzystania z usług z przyczyn niezależnych od sklepu, takich jak problemy techniczne po stronie Klienta, problemy z dostawcą usług internetowych, czy też awarie systemów komputerowych.
12.3. Odpowiedzialność sklepu za wszelkie szkody, z wyłączeniem przypadków naruszenia obowiązujących przepisów prawa, jest ograniczona do wartości zamówienia.

13. Zasady Korzystania z Promocji i Kodów Rabatowych

13.1. Sklep może oferować promocje i kody rabatowe na wybrane produkty lub usługi.
13.2. Promocje nie łączą się z innymi promocjami, chyba że wyraźnie wskazano inaczej.
13.3. Kody rabatowe są jednorazowego użytku, o ile nie określono inaczej. Nie można ich wymienić na gotówkę ani zastosować po dokonaniu zakupu.

14. Zmiany w Ofercie

14.1. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w ofercie, w tym do dodawania nowych produktów, usuwania istniejących, zmiany cen oraz wprowadzania nowych form płatności.
14.2. Wprowadzone zmiany nie mają wpływu na zamówienia złożone przed ich wprowadzeniem.

15. Siła Wyższa

15.1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w przypadku, gdy jest to spowodowane siłą wyższą, tj. zdarzeniami losowymi, katastrofami naturalnymi, działaniami wojennymi, strajkami, awariami sieci telekomunikacyjnych itp.

16. Postępowanie Reklamacyjne

16.1. Reklamacje dotyczące działania sklepu lub zakupionych produktów powinny być zgłaszane w formie pisemnej lub elektronicznej na adres kontaktowy sklepu.
16.2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania przez sklep.
16.3. W przypadku uznania reklamacji, Klient może otrzymać zwrot środków, wymianę produktu lub inne rekompensaty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

17. Rozstrzyganie Sporów

17.1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją umów zawartych pomiędzy sklepem a Klientem będą rozstrzygane polubownie. W przypadku braku porozumienia, spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby sklepu.
17.2. Klient będący konsumentem ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym z pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

18. Obowiązki Klienta

18.1. Klient zobowiązuje się do korzystania z zakupionych materiałów wyłącznie do celów osobistych.
18.2. Klient zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby zakłócić funkcjonowanie sklepu, w tym do nie przesyłania złośliwego oprogramowania, niepodejmowania prób nieautoryzowanego dostępu do systemów sklepu itp.

19. Postanowienia Końcowe

19.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.08.2024
19.2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. O zmianach Klienci zostaną poinformowani na stronie sklepu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
19.3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.

20. Kontakt

20.1. Wszelkie pytania dotyczące działania sklepu prosimy kierować na adres e-mail:
studio@dzomakeup.pl lub telefonicznie pod numer: +48 512 236 414.

Scroll to Top